בראש גדול – יום גיבוש שפותח את הראש

מדע וטכנולוגיה – משחק ביפו – סיור בשוק הכרמל

מכון ויצמן – מרכז מבקרים

מסע בעקבות הסקרנות – אל העתיד. במהלך הביקור נתנסה בהפעלת תחנות אינטראקטיביות המאירות את עולמם המרתק של המדענים, המרחיבים את גבולות הידע האנושי, חושפים את סודות הטבע ומפענחים את צפונות היקום. בהמשך הביקור מוקרן במקום מיצג מולטימדיה מרהיב באמצעות טכנולוגיה מתקדמהת (30 דק')

האזרח מספר 0001 #

ביקור בביתו של חיים ויצמן – נשיא מדינת ישראל ומייסד מכון ויצמן למדע. בסיור בוילה על ראש ההר נגלה אישות מפתיעה דרך חייו האישים, הסיור בוילה ובחצר המטופחת, הצצה לרכב השרד הנשיאותי שקיבל ויצמן אישית מהנרי פורד השני ותרומתו של הנשיאהראשון לחיינו – להקמת המדינהולהמצאת פטנטים המשפיעים על חיינו עד היום.
ניתן לסייר דרך משחק אאפליקציה מדליק ברחבי הבית כתחרות בין הקבוצות!

אין כמו יפו…

משחק ניווט ומשימות  בסגנון המרוץ למיליון ביפו העתיקה,  הקבוצה תתחלק למספר צוותים, כל צוות יגיע לאתרים ברחבי יפו, שם ימתינו כתבי חידה שונים ומשימות שונות,
הצוות שצובר את מירב הנקודות זוכה ב..
משחק תחרותי מלא באדרנלין, עבודת צוות והומור…

רעבים? קדימה לשוק הכרמל…

שוק הכרמל הינו השוק המרכזי והגדול ביותר בתל אביב ונחשב לאטרקציה שחובה לראות בעיר. השוק הוא נקודת מפגש מעניינת של תיירים ומקומיים. בסיור נספר על ההיסטוריה של השוק, נכיר את הסמטאות הקטנות, באסטות מיוחדות, מטבח חדש, סיפורים ועבודות יד בסביבה דינאמית שבה הכל קורה. נחווה את הטעמים, הריחות והצלילים של אזור שוקק חיים זה.

מה עם ארוחה טובה?
אתם בוחרים – סיור טעימות כיד המלך בשוק (כי לא תצאו רעבים)
או ארוחה באחת המסעדות באיזור – בהתאם לתקציב ולאופי הקבוצה.

לפרטים נוספים – צרו איתנו קשר כאן!

תגובות והמלצות