ירושלים שלא הכרתם – מבחר סיורים מבית אברהם טורס

חשבתם שאתם מכירים את ירושלים? בואו איתנו לסיור הכרות עם עולם החרדי או סיור רודף רוחות… לחגוג בטעמים בשווקים או לצאת רכובים בריידר להכיר את העתיקה…

מגוון סיורים בניחוח ירושלמי לבחירתכם:

סיור אמנות רחוב

הצטרפו אלינו לטיול צבעוני, אינפורמטיבי ומפתיע סביב ירושלים המודרנית, משוק מחנה יהודה ועד לסמטאות נחלאות ומרכז העיר. נשמע על מרכזי התרבות והאמנות שצמחו בירושלים בשנים האחרונות, ונכיר את סיפוריהם על מגוון היוצרים שהשאירו את חותמים על קירות העיר.

סיבוב טעימות בינלאומיות

בירושלים קיימת תרבות קולינרית שמושפעת מכל פינה בגלובוס. בואו איתנו לגלות את הצדדים הנסתרים מהעין של ירושלים, נלמד על שלל המטבחים והתרבויות שנמצאים בעיר, נטעם אוכל ונרגיש בחו”ל.             

חייהם של החרדים

הצטרפו אלינו לסיור מרתק בו נצעד יחד ברחובות שכונות גאולה ומאה שערים ונגלה את סיפורה וסודותיה של החברה החרדית.

Paint and Pint

צבעים, קנבס, מכחול, בירה, משפחה וחברים- אין דרך טובה יותר לבלות! סדנת ציור ושתיה חופשית בהדרכת אמנית המשלבת יצירתיות עם כיף לכל המשפחה.                              

סיור ג'יפים במדבר יהודה (שעתיים) [עד 8 משתתפים בג'יפ אחד]

סיור קליל של שעתיים כיפיות בטבע! בסיור נטעם את מדבר יהודה ואזוריו ונשמע על החיים המדבר, נראה  נופים יפהפיים, ונרגיש את האוויר הנקי. בסיור נגלה את הטבע והנוף עוצר הנשימה של המדבר, נכיר את שבטי הבדואים ואת אוצרות ההיסטוריה והתרבות של היהדות, הנצרות והאסלאם של המדבר.  

'ריידרס' בעיר העתיקה

עלו על ה’ריידר’ ורכבו איתנו אל מעמקי עיר הקודש! הסיור עובר ברחובות העיר העתיקה, ברובע היהודי, הארמני והנוצרי וכולו נעשה תוף כדי רכיבה על כלי ה’ריידר’ החוויתי. סיור מרתק של כשעה עם מדריך שיוביל אתכם דרך אלפי שנות היסטוריה.

סיור סגווי 

הרפתקאה רגועה המשלבת כיף, קלילות וקצת תוכן. הסיורים הם רעיון מעולה לטיול הבא שלכם בירושלים או תל אביב במסגרת פרטית או כחלק מיום כיף של מקום העבודה.

The Dark Side of Jerusalem – סיור רוחות ירושלמיות

לירושלים הזהובה שכולנו אוהבים יש גם צד אפל. בואו איתנו לגלות את הסיפורים הכי מצמררים ומפחידים שהתרחשו בעיר, ממש מתחת לאף שלנו.

ריידרס בעיר העתיקה

עלו על ה’ריידר’ ורכבו איתנו אל מעמקי עיר הקודש! הסיור עובר ברחובות העיר העתיקה, ברובע היהודי, הארמני והנוצרי וכולו נעשה תוף כדי רכיבה על כלי ה’ריידר’ החוויתי.

סיור ריצה בירושלים

מסלול של כ- 8 ק”מ בו נרגיש ברגליים את ירושלים המפתיעה. נרוץ לאורך אלפי שנות היסטוריה ונשלב חדש ועתיק, מזרח ומערב, דתות, אמונות וממלכות בנות אלפי שנים.        

If Walls Could Talk – סיור אלטרנטיבי בעיר העתיקה

בעיר העתיקה יש אינספור פינות נסתרות וסיפורים מרתקים שלא ידועים לקהל הרחב, אפילו שמדובר באחד המקומות המפורסמים בעולם. בסיור זה נכיר את האנשים הצבעוניים ששומרים על סודותיה של העיר העתיקה, כמו אמן קעקועים שמשפחתו עוסקת בתחום כבר למעלה מ-700 שנה, סופר סת"ם המשמר מסורת מפוארת ועוד אנשים רבים ומרתקים.                  

בעקבות אהבות ברחוב הנביאים – סיור מזמר

אהבות מן העבר לובשות צורה וקורמות עור לנגד עינינו, סיפורים ושירים מרגשים  – ברחוב הנביאים.

"אני נושא עימי" – סיור מזמר

יעקב אורלנד הגיע לירושלים כילד וחי בה עד לאחר מלחמת השחרור ולכאן מקושרים רבים משיריו, בשכונות וברחובות שאהב. דרך שירי הזמר ושיריו הכתובים נכיר את מחוזות ילדותו, את יחסיו עם ילדיו שלו, עם אלתרמן, עשייתו הפוליטית בירושלים שלפני קום המדינה ואהבתו לירושלים, כפי שהיא משתקפת מן  הפואמה על סמטת החבשים.

תשעה קבין של יופי – עיצוב ומושג היופי ביהדות ובמרחב הירושלמי

בסיור זה נבקש להראות לכם את הצדדים השונים של יופיה של ירושלים המודרנית ככלה ביום חתונתה. כמרכז חייהם של בני קהילות רבות ושונות כל כך, ירושלים היוותה מאז ומעולם כור היתוך לסגנונות עיצוב שונים, בהתאם לתפיסות היופי של תושביה לאורך השנים, תמיד במקום כלשהו על הסקאלה שבין שימור לפיתוח.

סדנת כנאפה + קפה

בואו ללמוד להכין את הקינוח האופנתי ביותר במדינה, בצורה המסורתית אצלנו במטבח!

סדנת מלבי

הצטרפו אלינו כדי ללמוד כיצד מכינים את הקינוח הטבעוני הטעים ביותר במזרח התיכון ואולי בעולם כולו! מלווה בהדרכת מדריך מוסמך שיסביר את הההיסטוריה העשירה של המאכל ואת העלייה בפופולריות שלו בשנים האחרונות

סדנת חומוס

הצטרפו אלינו לסדנא מהנה וקלילה בה נלמד להכין את המנה הפופולרית ביותר בארץ ובמזרח התיכון כולו!

סדנת שקשוקה

בסדנא מהנה זו נלמד כיצד מכינים את המנה הצפון האפריקאית שהפכה למזוהה ביותר עם המטבח הישראלי

ירושלים נפלאה – פנו אלינו כאן ונבנה עבורכם יום טיול מרתק בעיר הקודש

תגובות והמלצות

פעילויות נוספות