פארק הצפרות אילת

סיור מרתק אל טבע ללא מחיצות אדם

אילת, הנקודה הדרומית ביותר בישראל היא גם "תחנת התדלוק" האחרונה לעופות הנודדים.
אתם מוזמנים למסע קסום בעקבות הציפורים ולהכיר את חשיבותה של ישראל והמרחב הגיאוגרפי במסעות נדידת הציפורים.

למה דווקא כאן – ממש בכניסה לאילת?
הפארק הינו "תחנת התדלוק" הדרומית ביותר דרכה עוברות רוב הציפורים במסלול הנדידה בין אפריקה לאירופה מנקודה זו דרומה מחכה לעופות הנודדים מרחק של אלפי קילומטרים של מדבר צחיח ואתגרי. כך גם בנדידה צפונה – אחרי מעבר של מדבר קשוח, הציפורים נדרשות לעצירת תדלוק קריטית על מנת להמשיך בנדידה לאירופה.

הנכם מוזמנים לפנינת טבע קסומה לצד האגם בה נצפה ונכיר מקרוב את הציפורים הנודדות והמקומיות, נשמע על שיטות המחקר והטיבוע ונערוך תצפית בפארק. נפגוש ציפורים נודדות ומקומיות, נבחן את שיטות המחקר והתיעוד העולמי שקורה כאן מדי ום בפארק ע"י צוות חוקרים ומתנדבים מכל העולם.

הביקור פותח צוהר לעולמם של בעלי החיים הנודדים בארץ.

סיור חדש!!!
מלחמה ושלום – אנשים וציפורים

בעקבות ביקוש ועניין הקהל שכבר ביקר בפארק הצפרות אילת ושמע הכול על נדידת הציפורים, שובו אלינו כדי לשמוע מחוקרי הציפורים שלנו ולגלות שהן בסך הכול עוזרות לנו לשמור על הגינה והשדה, בלי שידענו. נשמע גם כיצד פותרים את הבעיות  כשיש קונפליקט. כמו תמיד נראה ציפורים מתחנת הטיבוע וניתן למבקרים לשחררן ונצא לסיור צפרות קצר באמצעות טלסקופים. זו הפעלה חוויתית ומיוחדת שיוצרת עניין רב, בפארק מסודר ומטופח קרוב מאוד לעיר אילת ולאתרי הערבה, שכול עבודתו היא בשמירת הטבע של הציפורים הנודדות.

לקבוצות ימי טיול ותוכן מהעיר אילת, סיור בין שעה וחצי ל 3 וחצי שעות בשילוב בריכות הפלמינגו.

הרצאות המגיעות אליכם למלון!

הרצאת ערב, במהלך כנס או יום עיון וכהכנה טיול של חצי יום בסביבת אילת.
נשמח להגיע אליכם עם מגוון הרצאות בושא טבע, אקולוגיה אדם וציפורים.
ההרצאות בכל ימות השבוע בתאום מראש.

תגובות והמלצות