פודסטפס – סדנאות בישול וחוויה קולינרית – כשר!

חוויה קולינרית מרתקת ועשירה המבוססת על מגוון של מטבחים וסגנונות בישול ואפייה מרחבי העולם. מובטחת לכם אווירה מדהימה, מוזיקה מצוינת, יין ללא הגבלה ומנות עשירות בכל טוב…

בפודסטפס מספר מטבחים המתאימים לסדנאות בישול לקבוצות ולצוותים קטנים וגדולים, (ניתן מספר צוותים במקביל) אשר מותאמים לאירועי חברה שוניםגיבוש צוות עובדים, ישייבות ופגישות עסקים, צ’ופר לאורחים מחו”ל ועוד.
נשמח מאוד לקחת חלק בחשיבה משותפת לבניית אירוע המותאם למטרות והצרכים שתציגו ולארגן יחד אתכם את האירוע המושלם בשבילכם 

מבנה האירוע / המפגש

  • התכנסות, קבלת פנים וכיבוד קל: פוקאצ'ות, מטבל שמן זית- בלסמי ושתייה חמה וקרה.
  • חלוקת מתכונים, סינר עבודה, ציוד ומצרכים.
  • הסבר של השף אודות חומרי הגלם, התפריט והמנות הנבחרות.
  • חלוקת המשתתפים לצוותים אשר יעבדו במקביל על הכנת המנות.
  • ארוחת סיום משותפת – במהלכה יאכלו המשתתפים ממבחר המנות שהכינו.

היצע התפריטים שלנו נבנה מתוך ניסיון ומחשבה רבה, כך שכל קבוצה תוכל למצוא את הסדנה המתאימה לה. ניתן (ורצוי!) להתייעץ עם השף לפני בחירת התפריט ולבדוק כיצד ניתן להתאים אותו לצמחונים / טבעונים /א לרגיים וכו’. הסדנאות כולן כשרות בהשגחת רבנות ת”א.

למה פודסטפס?

הניסיון שלנו – החוויה שלכם!

פודסטפס מובילה, כבר מעל לעשור, סדנאות בישול ואפייה לקבוצות קטנות וגדולות, לקהל הפרטי והעסקי, מהארץ וגם מחו”ל.

כי רק אתם חשובים!

כל קבוצה שונה מקודמתה באופי המשתתפים ובמטרת הפעילות – ולכן אנחנו מתייחסים לכל אירוע כאילו הוא היחיד והראשון שלנו; השפים יתאימו לכם את מבנה הסדנה, אופי הפעילות והמנות שבתפריט כך שהחוויה תהיה מושלמת וכולם ימשיכו לדבר עליה…

השפים שלו מבינם את השילוב בין טעם וחוויה!

בעלי פודסטפס אבישי סייג ונועם שלו, הם שפים בעלי ניסיון מקצועי רב שלמדו בבתי-ספר מתקדמים לבישול בניו-יורק ובלונדון ועוסקים בתחום כבר שנים רבות. שניהם מעורבים בתהליך ההזמנה של כל קבוצה ובבחירה של כל תפריט. הם זמינים לשאלות לפני הסדנה וגם אחריה! כמוהם, גם שאר השפים של פודסטפס נבחרו בקפידה והם בעלי ניסיון רב מהארץ ומחו”ל.

המתחם

אנו יושבים בלופט בוטיק המשרה אווירה נעימה ומשפחתית. המקום מורכב מ-3 כיתות בישול מודולריות שניתן לחבר/להפריד בהתאם לחלל הנדרש. מתקיימים אצלנו אירועים עד כ-90 משתתפים; אם אתם מעל ל50 משתתפים, המתחם כולו נסגר בשבילכם ולא מתקיימות סדנאות אחרות במקביל.

המיקום

המתחם שלנו נמצא ממש בלב ת”א: בשכונת מונטיפיורי, 10 דקות (הליכה) מעזריאלי, 2 דקות מרחוב המסגר ומשד’ יהודית. והכי חשוב – אין בעיית חנייה! אחה”צ קיימת חנייה בשפע ממש תחתינו ובבקרים יש לנו הסדר משתלם בחניון קרוב ביותר. *עם זאת, נוכל להגיע להעביר סדנה בכל מקום בארץ (ואפילו בשטח)!

הכל כלול

ההנאה מהסדנה, גיבוש הקבוצה והעשרת הידע שלכם נמצאים בראש מעייננו – לכן תתאפשר לכם גישה חופשית במקום, כאילו זה היה ביתכם; תוכלו לגעת בציוד ובחומרי הגלם, לפתוח כל מקרר ודלת, לשתות יין ללא הגבלה, להשתמש, לטעות, לחדש ולהפתיע… התפריטים מובנים מראש ואין “הפתעות” במקום.

אנחנו מציעים גם פעילויות משלימות שיכולות לספק לסדנאות שלכם ערך מוסף:

קרב סכינים

כל קבוצה מקבלת רשימת מתכונים ונדרשת למצוא פתרונות יצירתיים לסיטואציות שונות. השופטים יעריכו את עבודת הצוות, טיב המנות, דרך ההגשה, המקוריות, סידור השולחן וכו’, ויכריזו על המנצחים בסוף הפעילות.

שחק אותה שף

כל קבוצה מקבלת סל של מצרכים וצריכה לבנות לבד את התפריט. בסלים יהיו חומרי גלם שונים והקבוצות יצטרכו לנהל מערך של תן-קח בניהן על מנת לבנות את כל הארוחה

סדנת בישול דינאמית

מתאימה לחברות שעוברות שינוי ארגוני/פרסונאלי או לגיבוש של צוות חדש, ושמה דגש על תקשורת בין פרטים, קבלת החלטות, הנעת תהליכים וכו’. בסיום הארוחה מנתחים המשתתפים, בהנחיית השף, את התהליכים האישיים והקבוצתיים שעברו בסדנה.

סיורי שוק

לפני הסדנה נפגשים עם השף בשוק לוינסקי. הסיור עורך כשעה-שעה וחצי וכולל טעימות.
סיורים בתל אביב כולל טעימות, וסיורים נוספים ניתן לראות כאן !

להורדת קובץ תפריטי סדנאות לחצו כאן!

לפרטים נוספים – אנו לשירותכם בשמחה.
מלאו את הפרטים כאן, כולל מספר משתתפים ונשמח לחזור אליכם ולהתאים עבורכם את החוויה!

תגובות והמלצות