הכתר בניית חבילות לקידום אתר תיירות

הכתר – מאתר תיירות לממלכה

עבור אתרי תיירות ועמותות תיירות. הכתר היא שיטת הכניסה של אתר תיירות לעולם התיירות כשחקן מוביל. הכנתי עבורך 10 צעדים פשוטים להבנת שיטת העבודה והטכניקה להיות מוצר משמעותי בתיירות ולהוביל בתחום, ולהיות ראוי למלוך במרחב התיירותי שלך.

הכתר היא שיטת הכניסה של אתר תיירות לעולם התיירות כשחקן מוביל.
הכנתי עבורך 10 צעדים פשוטים להבנת שיטת העבודה והטכניקה להיות מוצר משמעותי בתיירות ולהוביל בתחום, ולהיות ראוי למלוך במרחב התיירותי שלך.

בתיירות, כמו בחיים, אתה צריך לבחור מי אתה, ואיזה כלי במשחק אתה… וכדי להיות מלך אתה חייב לקחת את המושכות והאחריות ולא לחכות לבחירה דמוקרטית, אתה חייב לייצר שרות נכון ומוצר נכון לקהל המבקרים המגיע אליך .
איך עושים את זה – לא מאוד מסובך, ולא דורש נתינים ושקים של זהב, אבל דורש תפיסת עולם רחבה, אומץ ויוזמה.
קדימה לעבודה!

נתחיל מהכתר עצמו- מי אתה בממלכת התיירות במרחב?

מה מייחד אותך כאתר? מהם היתרונות שלך מול כל פלח שוק בנפרד.
זה לא המקום להגיד אצלי הכי נקי או אצלי מעניין – מה מעניין?
מכירים את היקבים שלוקחים אתכם לסיור ביקב ומסבירים על הנירוסטה, היישון בחביות, טעמו של האלון, איך צבע היים הופך לאדום – אתרים אלו נופלים בתחנה הראשונה. מה שמעניין הוא לא הפקת היין – את זה יש לכולם וזה יכול להיות חלק בסיור אבל בטח לא כולו!!! מה הסיפור של היינן? מאיפה הוא הגיע לתחום? למה היקב דווקא כאן? הסיפור המשפחתי של העובדים, החלום, החזון, הציונות, ההגשמה… בלי ערך מוסף, סליחה ובלי זלזול – אתה רק מייצר יין. מקומך חשוב בתעשיית היין, אבל פחות בתיירות!
אם אתה בעל אתר לינה  כפרית – תוכל למצוא כאן טיפים נוספים על אירוח כפרי.

שיבוץ אבנים טובות

בממלכות השונות לאורך כל ההסטוריה כתר משובץ באבנים טובות ויקרות, בזה הוא באמת נמדד…הזהב הוא הבסיס – כל הכתרים מוזהבים. השיבוץ, בחירת האבנים, הצבע והאיכות מעלים את קרנו של הכתר וקובעים בהחלט את מעמדו.

האבנים הטובות – אבני הדרך, תחנות הפעילות ושילוב אתרים בסביבה מעלים את איכות המוצר ומגדילים אותו.
בנינו – מי יבוא לראות את היקב במרחק שעה וחצי נסיעה לכל כיוון? זה הזמן לחשוב על המוטיבציה להגיע למרחב התיירותי אליו אתה שייך .
תמהיל המוצר, האבנים הטובות שתצרף לכתר, והרלוונטיות שלהם למוצר התיירותי הכולל לקהל היעד הספציפי אליו כיוונת – הם אלה שיקבעו או יכריעו את ערך האתר שלך.

איך בוחרים את מי לשלב בחבילת התיירות שלך?

10 צעדים להיות מלך – ולחבוש את הכתר משובץ באבנים טובות, בזכות!

  1. בחירת קהל היעד אליו אתה מכוון – לכל קהל יעד מטרות משלו ליציאה לנופש או ליום פעילות. האםאתה מכיר את הקהל? מה הוא אוהב? כמה אתה רלוונטי לקהל ומה מכל מגוון המוצרים אותם אתה כאתר מספק יתאים באמת לקהל היעד הספציפי.
  2. סיפורי אלף לילה ולילה – מה הנרטיב – בניית סיפור המסגרת המתאים לקהל היעד אליו מכוונים – יש אלפי סיפורים מתאימים, החכמה לבחור את הסיפור הנכון, המעטפת שיוצרת עניין ו"סקסיות" למוצר ותמשוך קהל
  3. מה התקציב הפנוי המשוער לפעילות (ישנם כללים בעניין, והתקציב אותו נוהג כל פלח שוק להשקיע בפעילות המתוכננת ידוע לנו מתוך נסיון של קידום מכירות בפלחי השוק השונים)
  4. בחירת המוצרים המשלימים לחבילה- אתרים, מפעילים, ספקים (תמהיל המוצר) – האם המוצר המשלים שבחרת תואם את הנרטיב – סיפור המסגרת לפעילות אצלך באתר, איך הוא משלים אותך בסיפור (ולא מתחרה), ומתי הוא מתאים לנרטיב (לפני, אחרי, הוא הארוחה עצמה או הסדנה? ), האם האתר עומד בסטנדרט שלנו ובסטנדרט הבסיסי לקליטת פלח השוק? (לדוגמה – צבע ואסטטיקה, כמות מדרגות בכניסה לגמלאים, איכות פינת הקפה לחברות הי-טק, כלים חד פעמיים בארוחה יוקרתית (שלא נדע), פעילות אתגרית או הדרכה בישיבה, איכות מיצגי המולטימדיה ועוד…)
  5. שילוב ערכי טבע – שילוב בתמהיל המוצר (חבילת התיירות שאתה מכין) יכולה וכדאי שתשלב את אוצרות הטבע סביבך! רובם ללא תשלום, ובהוספת מורה דרך (או מכירתו מראש כחלק מהחבילה) ערכי הטבע יכולים לשלב תוספות נפלאות ללא תקציב – תצפיות נוף, זרימות נחלים, אתרי פריחה, חורשות מוצלות, מסלולי טיול רגלי עוד)
  6. בעולם הכלכלי – בניית תמחור נכון – מחיר לקוח ומחיר סוכן, מחיר מוזל לחבילה, דיוק במחיר והאם הוא מתאים ליכולות פלח השוק הנבחר
  7. חשבונית אחת! אם הכתר על ראשך – האחריות כולה כולל הוצאת חשבונית אחת על כלל הפעיליות שמכרת אצלך! מי שמוביל על החבילה ומוכר אותה – יכול לשלוט בתמהיל, לשפר ולתקן בהתאמה מדוייקת יותר ללקוח, ומה שבטוח – את האתר שלו לא ניתן יהיה להוריד בחבילה.
    עכשיו תחליט – אתה בעל הכתר או אחת מהאבנים המשובצות בו? אתה המלך או השוליה? אם בחרת לא להוציא חשבונית אחת, או במילים אחרות לא לקחת אחריות מלאה על המוצר, קח בחשבון שאתה חלק מהשחקנים במשוואה, ולא השחן המרכזי!
  8. ביטוח – וודא שיש לכל האלמנטים שהוספת בתשלום ביטוח והם בעלי האישורים הנדרשים (לדוגמה – קייטרינג שטח דורש רשיון יצרן…), ובחינת ביטוח אתר התיירות שלך – האם הוא מכיל בתוכו ספקי משנה בתוך ומחוץ לאתר.
  9. עריכת המוצר – כל מה שלמעלה חסר משמעות אם לא מכרת אותו!!! עכשיו צריך להנגיש את המוצר לשוק התיירות (שם אטרקטיבי למוצר, כתיבה שיווקית, סגירת המחיר, עריכה בשילוב תמונות בקובץ פתוח לסוכנים וסגור ללקוחות קצה, תאום הצפיות והמחיר מול שחקני המשנה (הספקים המשולבים בחבילה) ולוודא שהבינו את הנרטיב.
    בדוק בראייה מלמעלה – האם המוצר זורם נכון בקצב, בתמהיל, בסדר בחירת האתרים או הפעילויות שבו ובמשך הזמן הכולל מהגעת הקבוצה ועד עזיבתה את המרחב.
  10. שיווק ומכירה! הרי אם לא רכשו את המוצר לא עשינו כלום.
    פרסום באתר האינטרנט, רשתות חברתיות, ניוזלטר לשוק התיירות המאורגן – סוכנים, מפיקים,לקוחות ישירים בפילוח נכון ורלוונטי, פגישות אישיות, ישיבות אסטרטגיות עם האנשים הנכונים בשוק התיירות. אל תשכחו את הבלוגרים שתופסים חזק את מקומם כמחוללי תיירות (ולהעזר במכפיל הכח – שיווק משותף גם במדיות השיווק של אתרי המשנה, שילוב יחד של כל אבן ואבן טובה שבכתר) .

אם אתה חזק בכל 10 הנקודות – צא לדרך!
בחן את עצמך – האם יש לך את כל הפתרונות ל 10 הצעדים המפורטים כאן?
אם נעצרת בכל אחת מהנקודות, אתה זקוק לעזרה!

 

בוא להיות חלק ממלכת התיירות, להוביל ולא להשתרך מאחור, ולקבוע את המוצר הבא שיוביל את המרחב התיירותי שלך.

יש לנו נסיון עם מאות אתרי תיירות אותם לימדנו את השיטה, ליווינו בתהליך, והם מיישמים אותה עד היום, חובשים את הכתר בגאווה ופורצים לשווקים חדשים. ההתמחות שלנו היא בעבודה מול יזמי תיירות, גופי תיירות גדולים ועמותות תיירות. אנו מלווים אתרי תיירות בגדלים השונים במטרה להכתיר מלכים.

לאתר שלך מגיע כתר? מגיע לך להיות המלך במרחב התיירותי דבר איתי! ונלווה אותך עד שתהיה ממלכה.

שתפו את המאמר:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email

תגובות: