תיירות קיבוץ קטורה

אירוח כפרי, סיורי חדשנות בחקלאות ואנרגיה מתחדשת וארוחות על הדרך.

קטורה, קיבוץ שיתופי הדוגל בערכים של שוויון וערבות הדדית, מזמין אתכם לחוויה יוצאת דופן המשלבת קידמה, חקלאות, טכנולוגיה פורצת דרך, קהילה וציונות, בנופיה הקסומים של הערבה הדרומית 

סיור שיקפיץ לכם את האנרגיה!

סיור ומפגש מרתק של קהילה קיבוצית-שיתופית, ערכית ומסורתית ביחד עם חתירה לחדשנות טכנולוגית, יזמות ועשייה. בסיור בקיבוץ קטורה ( ממוקם חצי שעה צפונית לאילת), נחשף לאלמנטים אלו, לקהילת הקיבוץ ולמגוון ענפי המשק. הסיור כולל תצפית על השדה הסולארי הראשון בישראל ובמזרח התיכון, ביקור בכפר ההדגמה והפיתוח לטכנולוגיות אופ-גריד וגם ביקור והסבר על "מתושלח"- שריד אותנטי מתקופת בית המקדש.
נמשיך בהסבר ותצפית על החווה החדשנית ביותר מסוגה בעולם לגידול אצות המשתמשת בטכנולוגיה מתקדמת ומאפשרת חקלאות מים בלב המדבר.
לסיום נקנח בטעימות של ליקרים מקומיים ותמרים בלובי בית הארחה.

אירוח כפרי

קטורה, קיבוץ שיתופי הדוגל בערכים של שוויון וערבות הדדית, מזמין אתכם לחוויה יוצאת דופן המשלבת קידמה, חקלאות, טכנולוגיה פורצת דרך, קהילה וציונות, בנופיה הקסומים של הערבה הדרומית.
לרשותכם 40 חדרי אירוח מרווחים ונעימים, מגוון סיורי תוכן וחוויה, חדרי פיצולים לכנסים וישיבות ובעיקר – אירוח מכל הלב.
בנינו עבורכם חבילות  תוכן, אותם תוכלו לראות בחבילות דרומיות כאן באתר. נשמח להרכיב גם פעילות בהתאמה אישית במיוחד עבורכם.

ארוחה על הדרך

חדר האוכל הקיבוצי או ארוחת בר -בי-קיו מפנקת סביב הבריכה… תלוי בכם, במטרת היציאה לטיול ובאווירה. ארוחה וסיור הם המוצר המנצח בדרך לאילת או ממנה… וכמובן, מי שיישאר ללון אצלינו יקבל תוספות של מפגשים אישיים ואווירת ערב אחרת… רעבים?

יש לנו חבילה לדוגמה לשני לילות באמצע השבוע שתפתיע גם אתכם (בתוכן! וגם במחיר…)

תגובות והמלצות